min helg

 
Känner att jag varit riktigt duktig på att blogga nu i helgen , hehe eller inte.!
Men jag har verkligen inte haft tid. 
I fredags var jag som sagt på fest hos philip med lovisa & amanda, sen igår så jobbade jag tidigt på morgonen fram till ett. Och eftersom jag inte hade sovit något på hela natten så sov jag bort nästan hela gårdagen. Fast på kvällen så kom släkten hit för att fira pappa så då var jag ju tvungen att vara vaken.
 
idag har jag inte heller varit hemma, var först på väla,sen vidare till christins föräldrar & sen farmor & farfar, så nu förstår ni kanske varför jag inte bloggat hehe
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ljug inte

2012-11-12 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0