snart helg hehe

 
Det här med att blogga är kanske inte riktigt min grej, det går lite dåligt med att uppdatera just nu. Men jaaa, jag ska försöka bättra mig! 
det har inte hänt så speciellt mycket, förutom att jag var på fest i fredags hos jesper. Mycket trevlig kväll! Jag hade med mig kameran så jag tänkte lägga upp lite bilder där ifrån snart hihi
Imorgon är det torsdag, sen är det äntligen fredag & då beger jag mig till min syster i jönköping & är där hela helgen. Längesen sist ju! Hon har dessutom flyttat, eller ska imorgon eller nåt, så det ska bli kul att se hennes nya ställe.
 
ikväll är inte pappa hemma, så snart kommer min fina vän hit & håller mig sällskap. Hoppas ni får en bra onsdagkväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0