andra december

 
Nu var det ett tag sen sist. Jag vet att jag är lite dålig på att uppdatera men jag har inte orkat hehe
Veckan har gått snabbt iaf, hade matteprov i fredags som nog gick helt okej. Efter skolan gick jag & lovisa hem till mig, kollade på gamla bilder, lagade mat & mest tog det lugnt. Senare på kvällen kom även Sanna,Filippa,Philip & Johannes.
Igår gick jag & Lovisa upp i tid bara för att kolla på julkalendern, & den var faktiskt helt okej! 
Vi var även duktiga tjejer som bakade lussebullar som blev väldigt goda. På kvällen bakade jag pepparkakor med pappa, sedan åkte jag till Lovisa. När klockan var runt halv elva på kvällen bestämde vi oss för att gå ut & gå, det slutade med att vi gick till östra ljungby & tillbaka, haha det var ganska kallt men ändå så mysigt, vi var tillbaka runt halv ett hihi
Idag har vi mest lekt i snön med Bea & spelat spel! 
En bra början på december månad helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0