fredag!

 
Igår blev det ingen blogging,men hade inte riktigt tid till det.
Först så åkte jag & Alexandra in till Ängelholm för att hälsa på hennes mamma,så vi gick runt lite i stan & hade det allmänt mysigt. Sen åkte jag vidare till Helsingborg där jag träffade mamma, för vi skulle reklamera mina nya fina skor, som tyvärr gick sönder på festen i tisdags,hela klacken gick av & jag hade använt dom typ en timme .. aja,fick pengarna tillbaka iaf!
Sen sov jag över hos mamma & nu har jag kommit hem till klippan igen.
 
har pluggat lite idrott idag & snart ska jag hoppa in i duschen , för vid sex tiden kommer Amanda & Lovisa,sen ska vi iväg till en fest, hoppas på en bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0